Sunday, October 30, 2011

HANTARAN - ESTEE LAUDER BLOCKBUSTER SALE!

Yeay! dapat this make-up set!hehehe..Alhamdullilahhhh....wink2!

actually I've been wanting this for my hantaran coz Estee Lauder will be having this sale once a year where u can buy their perfume ke ape2 with them for rm250 or spent RM 300 with Jusco in a single receipt then u boleh dapat beli make up set yang best tu untuk harge yang sgt murah!jimat kan mcm tu? ..at least da cover 2 dulang da, pefume and make up kan??..

Tapi I da beli da perfume set from CK One much earlier..

Before I purchased my perfume set from CK tu i da pernah tnye dekat Estee Lauder kaunter(byk kaunter ye, bukan satu kaunter je i tanye) when this sale akan ade, at least I boleh jimat beli terus make up and perfume set from them dgn harge yg sgt berbaloi cause I know sale ni mmg gile..tapi bile tanye all the staff kat kaunter die could not have an answer,,dorang tak sure when..so I tak nak take the risk..buat tunggu2 nanti sale die lepas I nikah pulak no point..i pulak yg rushing nnt kelam kabut takde mase nak beli n survey hantaran i...so I beli la Ck One set tu...tapi rupenye sale ni baru je bermula..mmmm takpe la dapat jugak beli make up die :)

And the price....hehe.....RM240!! so cheap rite? but remember ya u have to spent at least RM300 in one bill from JUSCO or RM 250with Estee Lauder and then only you can get this for RM240...but still sgt ok what??if not the actual price is RM 1k++..so, we went to JUSCO bought his kasut for hantaran, my inner wear( thank u ni bb blanje gak) and the total came up to RM 350 camtu..

I am sooo happy!(walaupun tah pakai tah tidak nnt!...hahahaha!)..Thanks to my sayang ^ - ^

For me ini memang sgt berbaloi..untuk b2b in future, u might want to check this out!

This is the set I purchased! RM240!!! weeee!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment