Wednesday, October 19, 2011

11 beautiful days with love!

yes! its been 11 days me here in Manjung, Perak. At times, I am still digesting the fact that I am already here!..staying working sleeping eating and everythinggggggin Manjung, perak!ohoho...and this place will took 4 hours to reach kl by car or bus...sob sob..

I was born and grew up in KL for 28 years..never cross my mind that I will need to leave behind my parent, sistas, bothers, frens, and have to quit my job that for me I am quite comfortable to sticked with until at least mmm say 10-15 years min.. :)

But I resigned, left everything in KL..to be with YOU<3!!

but..i must say that..I am happy so far..it was more on the feeling of unsecured initially, since I have nobody here kan..ye la..kot2 nanti kalau awk buat sy sedih sape la nak pujuk hati yg sayu ni ke kan..;p but the attention, the comfort, the care, the concern, leave nothing but happiness to me..

I feel secured..I feel loved..muahmuahmuah!

Thanks sayang..every moment here, I could truly feel your love, and I miss u even more..walaupun abg ade kat sebelah sy dlm kete, sy rindu jugak..sebab abg baik sgt:) ..rindu sekarang lagi kuat kalo nak compare rindu mase sy kat kl awk kt perak..hahahah!!betoolllll xtipu ..pelik kan?mmm..


Sy harap sgt Allah izinkan perasaan bahagia ni kekal antara kite...semoga kite saling menghormati, menyayangi dan mengasihi antara satu same lain :)


ni 1st time sy ke rumah awk lepas sy settle down kat sini..kite p pasar same2..beli barang2 masak..mak awk masakkan sup tulang, ikan sweetsour,kurma ayam, ayam goreng, kangkung belacan, sambal belacan bacang, petai ulam..dap2!!

ni pulak mak abg masakkan udang goreng.. sy teringin udang galah(demand kan?wekk!)tp udang ni pun jadi laaa...kite g pasar malam beli udang, awk bwak balik, masak and hantar kat sy..tq bb...sy hargai sgt..

Actually entry kali ni sy just nak cakap :



Saya hargai perhatian abg berikan pada sy..banin syg mukmin <3
muahmuahmuahmkissskisskiss!

Good Nite baby!

No comments:

Post a Comment