Tuesday, August 28, 2012

Kencing kotor ketika hamil @ UTI

Itu lah yang aku deritai saat ini..sungguh, sakitnya tidak tertanggung..Semoga Allah memberikan aku kekuatan melalui ujian yang diberiNya ini,,

Bermula rase sedikit sakit mase ondaway balik Melaka cuti raye,,rase sengal2 sahaja di bahagian pinggang...kali ke 2 ketika ondaway pulang dari melaka ke perak..rase yg same tapi sedikit kuat,,Aku sangkakan aku sakit sebab jarak perjalanan 6jam melaka-perak ditambah dengan kehamilan aku yg sarat...so mungkin duduk lame sangat dlm kereta sakit pinggang..aku tak berapa hiraukan sebab sakit tu datang dan hilang..

Kali ketiga adalah yg ke dua paling kuat sakit die..haaaaa..boleh tak mcm tu?ade tahap2 kesakitan serangan ye..bahahha ...Aku dan suami sampai ke Perak dari Melaka hari Khamis dalam pukul 1am. Aku keje Khamis tu. Jumaat pun aku keje dan balik keje tu kononnya nak cari baju untuk ke kenduri kahwin saudara suami di Parit Buntar.Maklumla org mengandung kekurangan baju yg senonoh sikit utk ke kenduri. So kami pun ke kedai baju lepas kerja da saat itulah aku rase kesakitan yg amat sgt.

Aku gagahkan berjalan carik baju dari satu kedai ke kedai lain dalam sakit2 tu...tak jumpe, then husband bawak ke satu kawasan lain, die turunkan aku dan pergi parking kereta.dari tempat die turunkan aku tu aku boleh tak bergerak dan menahan sakit yg tibe2 memuncak..sakit yg menyucuk dari pinggang belakang ke hadapan...aku ketap bibir tahan sakit, sambil mata da berkaca, aku berdoa cepatlah husband aku sampai, dan bile aku nampak die keluar dr kereta menuju ke arah aku terus air mata aku laju keluar dan aku katakan aku nak balik sakit sangattttttttt.. :(

Die patah balik amik kereta dan menuju kerumah bile tibe2 aku kata aku nak makan macd...hahah...sebab aku betul2 ingat aku nk bersalin da,,aku teringin nak makan double cheese burger!boleh tak mcm tu??bahaahhhah!! aku mkan burger, nuget n sundae con..sambil menggigil2 menahan sakit..husband aku tengok je sambil ajak aku ke hospital..aku ckp xnak sbb aku leh tahan lagi sakit die..haha!

So basically after that kami balik rumah dan kesakitan tu makin kurang,,alhamdullilah..dlm hati aku kate mungkin just contraction biasa je .. huhu...walaupun dalam hati aku agak berdebar menunggu esok kerana esoknya kami akan ke parit buntar ade kenduri saudara hubby,,,aku rase sangat tak larat nak pergi..tapi demi nak jaga hati, aku gagahi juga, takut nanti ade yg kate aku sengaja tak nak beraya dengan side husband,,,huhu,,

to be continued jap lagi ye 2nd entry,,perut ni memulas2 pulak..hihi

No comments:

Post a Comment