Wednesday, March 19, 2014

Tahap kesihatan 6 and 1/2 month pregnant mommy

Syukur dan segala puji2an pada Allah..aku mengandung kali ke 3..my 2nd was actually lebih disayangi Allah, I was one week to go for 3months pregnancy when Allah take him away from my womb..on 29.6.2013 janin itu tiada lagi dlm rahim ku..Aku redha, kerna sesungguhnya perancangan Allah sentiasa indah..

And indeed Allah grant me with another pregnancy which currently I am carrying in my round belly..alhamdullilah..dah 6 bulan..and I am more healthy so far compared to my 1st one  :)

Allah tahu aku ade Afif, yang saat ini perlu didukung, di layan, di ikut mane jalannye sbb dah dpt kaki kan, asik berjalan je..sbb itu maybe aku kuat mengandung kali ni..

Of course sakit2 di lah tulang pelvic, dan masuk 6 bulan, sakit makin terasa especially bile baring, be it baring mengiring ke baring telentang ke..sampai memerlukan encik suami utk tolong alihkan atau bangun..

Sgt bersyukur dikurniakan suami yang sgt prihatin dengan sakit pening aku..Sayang abang..muah!

Excuse my muke expression, sbb angin kuat dan matahari xleh bukak mate hihihihi..( cherating  beach 16.3.14, Afif  1y6mths, baby in tummy 6mths2wks)



No comments:

Post a Comment