Monday, March 24, 2014

Bila tak lalu makan - Afif tak mau mamam

Afif ku sayang...rase nk nangis time nak kasi afif makan nasi..makan pasta, makan kentang goreng, ke makan ape2 aje lah..semua di luek, diluah siap tepis2 sisa makanan yang disuap dlm mulut die..

Arrrgghhhhh!!!! stressssssssssssssssssssssss

Sebelum ni Afif memenag seorang pemakan, walau badan kecik, tapi die selere makan. Seronok aku masak untuk die sbb die akan makan. And kalau cuti aku jadi kalut sikit sbb mesti nak kene ade something utk die makan, pas makan nasi kejap2 kang die nak makan kentang goreng ke, buah ke, sayur ke..ape2 aje. And yes, Afif suka makan sayur gitu aje.

TApi lately ni, da sebulan lebih, die tak nak makan..sedih sgt..bile suap dan die makan tu boleh buat aku rase nak nangis! sbb terharu die nk makan walau sikit! begitu sekali ye...cube bayangkan perasaan aku..

Afif, kamu da la kurus, makan la nak..sobsob

MMM....aku sedang gigih mencari cara tradisional dan vitamin terbaik untuk die...tunggu la siap kamu Afif! grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

No comments:

Post a Comment