Monday, January 7, 2013

Selamat Ulang Tahun Pernikahan Kita Sayang

Backdated post..hehe

11.11.11 they day you n me are ONE
11.11.12 the day you n me n Afif are ONE! hehehe

Abang,

Ianya setahun yang sangat membahagia kan aku.Setahun yang semakin mematangkan aku akan erti sebuah kehidupan, kehidupanku sebagai isterimu..

Maafkan aku atas segala kekurangan selama aku bernama isterimu..aku tidak sehebat isteri para nabi...aku hanya manusia biasa yang tidak sempurna..

Abang,

Zuriat kita, Afif Dhiya'ulhaq Bin Amirul Mukmin..indah sekali nama yang kau kurniakan pada dia. Dengan segala kekuatan yang ada kulahirkan dia..kuharungi segala kesakitan demi melahirkan pewarismu..Anggaplah ini hadiah ulangtahun kita dariku untukmu...Zuriat kita yang pertama..

Aku berdoa, moga Allah SWT sentiasa merahmati pernikahan ini, sentiasa membuka pintu rezeki kita, dan menjadikan kasih sayang kita semakin erat.

Terima kasih sayang...Selamat Ulangtahun Pernikahan Kita

thanks for the lovely flower sayang..terima kasih sbb ingat hari pernikahan kite...sayanggggggg abg!muahmuahmuahhh!



2 comments:

  1. nice! www.the-simpleme.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Hai Nurul,

    Thank u :)

    Nice blog of yours too!happy tgk u g HK tu!heehe best!

    ReplyDelete