Sunday, November 20, 2011

Semoga abah cepat sembuh...Ya Allah, kau makbulkan lah doa ku..

Dugaan dan ujian yang Allah bagi adalah mengikut kemampuan hamba2nya..

Berpegang pada itu, aku hanya mampu memanjat doa dan sesekali airmata ni jatuh jugak..walau aku tahan...

Aku tak boleh ingat bila last aku nampak abah sakit or bile last die ke klinik…die selalu sihat..cume sikit darah tinggi dan semput..die mmg xsuke klinik…tp kalau dah die sendiri ke hospital..maksudnye die memang sakit.. L

Akak aku sms 'Abah warded, doc suspek sakit jantung, and said anytime he could have heart attack' ..., bergegar jantung aku.. bile baca ni aku tau aku perlu ke kl..nasib En. Suami memahami..kami bersiap, bertolak ke KL dan pulang ke Manjung hari yang same...sampai kl pun da hampir 6ptg..laju kaki aku melangkah nak tgk die lepas parking kereta kat HKL..

Bile nampak die dengan wayar oksigen and a few wayar kat dada,,aku jadi sedih..sebak sgt..aku tahan je, aku tak nak airmata aku jatuh depan die..aku nak die kuat…

Aku harap die tak ape2, doc suspek jantung, tapi belum pasti because they will need to undergo few checkups before final diagnosed done

Lebih kurang 3 jam aku kat situ..walaupun kejap, tapi sekurang kurangnya hati aku tenang lepas tengok die..

Lagi seminggu  kenduri kahwin aku kat Manjung, sepatutnya semua family aku datang,,tapi melihat situasi sekarang..aku tak pasti dan hanya mampu pasrah..aku harap sangat by then abah dah sihat, boleh datang, tengok aku sanding..aku harap sangat....

Buat masa ni, aku hanya mohon Allah makbulkan doa aku..sembuhkan lah abah..berikan lah aku kesempatan untuk berbakti pada abah..ada hajat yang ingin aku laksanakan untuk abah..berikanlah aku kesempatan itu Ya Allah
BANIN SAYANG MAK & BABA

No comments:

Post a Comment